Opzeggen/Overschrijven

Opzeggingen / Wijzigingen:

Opzegging of wijziging van het VVH-lidmaatschap van jou (of jouw zoon of dochter) dient per email te worden gestuurd aan de Ledenadministratie van VVH.

De opzegging moet vóór 31 mei van het lopende seizoen gedaan worden. Als je ná 31 mei van het lopende seizoen opzegt als lid van onze vereniging, dan moet je voor het hele daarop volgende seizoen contributie te betalen.

Overschrijving naar een andere voetbalclub:

De speler die wil overschrijven naar een andere voetbalclub, gaat naar deze voetbalclub toe om zich aan te melden. Bij het aanmelden wordt automatisch bepaald of, en zo ja, welke overschrijvingsregels van toepassing zijn.

Overschrijving dient vóór de door de KNVB bepaalde datum afgehandeld te zijn. Na de overschrijvingsperiode (vanaf 31 mei) is in principe alleen overschrijving mogelijk binnen de Categorie-B.

VVH/Velserbroek stemt alleen dan toe met overschrijving naar een andere vereniging, als alle zaken (kleding, contributie) naar behoren zijn afgehandeld. Is dit nog niet het geval, dan wordt de speler niet afgemeld door VVH en zal er een blokkade in het KNVB-systeem zijn. Zodra de speler is afgemeld door VVH kan de overschrijving worden goedgekeurd.