VVH/Velserbroek jarig: dan komt het Senioren-Convent bij elkaar!

17 september 2019 20:00

Elk jaar op 16 september is VVH/Velserbroek jarig!
Gisteren was het weer zover. De club werd 113 jaar.

En zoals altijd komt het Senioren-Convent dan bij elkaar!
Een traditie van onze club.

Onder het genot van koffie, gebak, en een (of meer...) drankjes wordt het uitgebreide en roemruchte verleden van VVH/Velserbroek besproken.

Ongetwijfeld zullen weer veel sportieve en minder sportieve gebeurtenissen de revue zijn gepaseerd. En natuurlijk hebben de heren ook besproken hoe goed ze vroeger tegen een bal konden trappen. En dan hebben we het nog niet eens over het aantal doelpunten dat hier gisteravond bij elkaar zat!

De volgende leden van het Senioren-Convent waren aanwezig:
Ed Paardehaar, Thijs Heesemans, Evert Duk, Ron Hubregtse, Jochem Steensma, Ron van Groningen, Bert van het Klooster, Fred Oudemast, Wim Boonstra, en Mike de Ruiter.

Namens de club was aanwezig onze voorzitter Tim Veldhuijzen.

Deze gezellige avond vond gisteravond plaats in de kantine van VVH onder de vrolijke leiding van gastvrouw Simone de Ruiter!

Hierbij de foto's van dit traditionele evenement: