Noodverordening: alle sportparken op slot

22 maart 2020 23:45

Alle sportparken en sportvelden in Haarlem moeten op slot.

De gemeente Haarlem heeft in een brief aan alle sportbestuurders laten weten dat alle sportparken en sportvelden op slot moeten. Ook voor recreatief gebruik.

Aanvankelijk moesten begin deze week alleen de clubhuizen op slot en werden alle activiteiten van de clubs afgelast. De sportparken zelf konden wel open blijven.

Nu gaat alles dus op slot. ‘In lijn met de noodverordening en de landelijke aanpak is het op dit moment niet meer wenselijk om de sportparken open te houden. Ook in Haarlem sluiten we dus alle sportvelden en -parken af’, aldus de gemeente Haarlem.

Lees voor meer info het artikel op voetbalinhaarlem.nl: