VVH/Velserbroek gooit het roer om

16 januari 2021 16:30

Bericht van het bestuur

Beste leden van VVH/Velserbroek,

We hebben de afgelopen maanden met het bestuur en de gehele selectie & staf gesproken en besloten om vanaf volgend seizoen de overstap van zondagselectie naar zaterdagselectie te maken. Dit is kenbaar gemaakt tijdens de Algemene Leden Vergadering van 8 januari 2021.

Daarnaast scheiden na dit seizoen de wegen tussen VVH/Velserbroek en trainer Jeroen de Vries. Jeroen gaat op zoek naar een nieuwe uitdaging en wij zullen op zoek gaan naar een nieuwe trainer voor de selectie.

Ander nieuws is dat we in de loop van dit seizoen een nieuwe kunstgrasmat zullen krijgen op ons hoofdveld. Deze zal met kurk in plaats van rubberkorrels zijn. Na 10 jaar is ons kunstgrasveld op en is het toe aan vernieuwing.

Leonie.jpg
Verder kan ik jullie ook mededelen dat we een nieuwe jeugdvoorzitter hebben, namelijk Leonie Tervoort. Leonie is tijdens de afgelopen Algemene Leden Vergadering verkozen. Ze is op dit moment het gezicht van de jongste jeugd en met een aantal kinderen in de desbetreffende teams de geschikte persoon om jeugdvoorzitter te zijn. Ik mag namens het bestuur spreken dat we onwijs blij zijn dat Leonie dit voor de club en samen met ons wil gaan doen. Succes!

Als je vragen hebt over de overstap van zondag naar zaterdag of andere vragen kan je bij mij terecht via [email protected] of via: 06-22419193.

Met sportieve groet,

Tim.jpg