2 Vacatures in het Bestuur van VVH/Velserbroek

20 mei 2021 10:30

Zie ook ons nieuwe organogram

Bestuurslid Voetbal

Het Bestuurslid Voetbaltechnische Zaken is opgedeeld in twee nieuwe bestuursfuncties, waarvan het bestuurslid voetbal er één is. Bestuurslid Senioren is de andere nieuwe bestuursfunctie. Dit houdt in dat er nu drie bestuursfuncties gericht op voetbal zijn. Het Bestuurslid Voetbal brengt de jeugd en de senioren bij elkaar en creëert een toekomstvisie op het gebied van voetbal, maar zeker ook op clubniveau. Vragen waarmee het bestuurslid voetbal bijvoorbeeld aan de gang gaat zijn:

• Welk pad willen we op voetbalgebied inslaan met VVH/Velserbroek?
  • Waar willen we over 5 en over 10 jaar staan?
  • Hoe ziet VVH/Velserbroek er idealiter uit?
  • Is deze ideale situatie mogelijk en welke middelen zijn ervoor nodig?
  • Welke doelen stellen we bij de jeugd?
  • Welke doelen stellen we bij de senioren?
  • Hoe zorgen we voor constante groei?
  • Hoe houden we de leden tevreden, wat is ervoor nodig?
  • Hoe zorgen we ervoor dat we de groei aankunnen qua vrijwilligers?

Daarnaast breng je onder andere het Bestuurslid Senioren, de Jeugdvoorzitter, het zaalvoetbal en alle andere voetbal gerelateerde zaken samen. Eens in de maand een vergadering op voetbalgebied, af en toe aansluiten bij bijvoorbeeld de technische commissie of de jeugdcommissie, eens in de maand een bestuursvergadering en een hoop toekomstgericht denkwerk zijn de bezigheden die je kan verwachten. Denk aan gemiddeld 3 uur per week, wat natuurlijk wekelijks anders ingevuld kan worden.

Kortom, een hele belangrijke functie die samen zal moeten werken met veel andere personen binnen VVH/Velserbroek. Dus hou jij van een uitdaging waar je wel de tijd voor hebt en waar je jezelf hard kan maken waar het echt om gaat, namelijk het voetbal? Dan ben jij de geschikte kandidaat voor deze vrijwilligersfunctie en verwelkomen we je graag in het bestuur!

Heb je interesse?
Neem dan contact op met onze voorzitter Tim Veldhuijzen (06-22419193 of [email protected])

Bestuurslid Senioren

Het bestuurslid Voetbaltechnische zaken is opgedeeld in twee nieuwe bestuursfuncties, waarvan het Bestuurslid Senioren er één is. De andere functie is Bestuurslid Voetbal. Dit houdt in dat er nu drie bestuursfuncties gericht op voetbal zijn. Het Bestuurslid Senioren zorgt ervoor dat alles bij de selectie en de andere seniorenteams (senioren, dames en veteranen) vloeiend loopt en kijkt naar de toekomst van het seniorenvoetbal bij VVH/Velserbroek. Waar gaat het Bestuurslid Senioren onder andere mee aan de gang?

• Hoofdtrainer selectie (zorgen dat de functie vervuld is en begeleiding)
  • Staf selectie (zorgen dat er een trainer voor het tweede elftal, verzorger, vlagger, leider en evt. assistent is)
  • Trainers andere seniorenteams
  • Scheidsrechters voor de seniorenteams
  • Indeling seniorenteams (in samenwerking met wedstrijdsecretaris)
  • Materiaal senioren (in samenwerking met materiaalmannen en sponsorcommissie)
  • Toekomstvisie senioren
  • Doorgroei jeugd richting de senioren
  • Evenementen senioren (weekendjes weg, feesten en andere evenementen, in samenwerking met de evenementencommissie)
  • En nog veel meer!

Je komt met het Bestuurslid Voetbal, de Jeugdvoorzitter, het zaalvoetbal en alle andere voetbal gerelateerde personen samen. Maandelijks een vergadering met deze personen op voetbalgebied, wekelijks overleg met de hoofdtrainer, maandelijks een vergadering met de technische commissie en wanneer er relevante onderwerpen zijn ook aansluiten bij de bestuursvergadering (welke eens in de maand plaatsvindt). Verder zorg je dat de vragen en verzoeken bij de senioren beantwoord en ingewilligd worden en kijk je richting de toekomst; Waar willen we met de senioren van VVH/Velserbroek over 5 en 10 jaar zijn? Gemiddeld zal je 3 uur per week bezig zijn, wat wel wekelijks verschillend kan zijn.

Bij VVH/Velserbroek is dit al jaren een belangrijke functie. Aankomend jaar zijn er ook weer 5 seniorenteams en is er een overgang van de zondag naar de zaterdag, dus er zal weer een hoop geregeld moeten worden. Hou jij van dit regelen en geniet je ervan om leuke dingen voor de senioren te kunnen realiseren? Dan is dit de vrijwilligersfunctie die bij jou past!

Heb je interesse?

VVH-Organogram_620x350p.jpg