Bestelling van kleding en materiaal bij VVH/Velserbroek

23 mei 2021 15:00

Nieuwe regels & nieuwe materiaalmannen & materiaalvrouwen

De teamkleding en het materiaal voor de teams worden vanaf heden voor de senioren besteld via Ben Zuidema en Maurice Petter en voor de jeugd via Leonie Tervoort, Veronique Ooteman en Arjen Ombergen.

Trainers en leiders doen bij deze personen het verzoek en bestellen niet zelf. Er wordt altijd pas besteld wanneer er toestemming is van onze penningmeester Jordi Hurkmans. Die kijkt bijvoorbeeld of het sponsorgeld al binnen is, er afspraken gemaakt zijn met de sponsor of hij kijkt of we zelf voldoende geld in kas hebben.

Ben Zuidema is de contactpersoon bij Huijg Sport en hij doet uiteindelijk de bestelling. Hij is te bereiken via [email protected]. Dit geldt voor:

• teamkleding (welke meestal door middel van sponsoring verkregen wordt, denk aan wedstrijdtenues, tassen, trainingspakken etc.),
  • kleding welke vanuit de club gegeven wordt,
  • en voor materialen voor tijdens trainingen en wedstrijden.

Via de VVH/Velserbroek ledenshop kan alles ook door de spelers en ouders zelf besteld worden. Denk bijvoorbeeld aan een trainingspak, tas, trainingstenue of trainingskousen. De ledenshop is te vinden via https://clubs.deventrade.com/nl/vvh-velserbroek/clubcollectie. Belangrijk daarbij is dat onder het te bestellen product het logo aangeklikt wordt, zodat het mooie VVH/Velserbroek logo op het kledingstuk staat. Dit is alleen gebruikelijk op de bovenkleding.

Jamie Riebeek en Jeffrey Kors hebben na drie jaar besloten te stoppen als materiaalmannen. Dit nemen bovengenoemde personen over (materiaalmannen en materiaalvrouwen dit keer). We willen Jamie en Jeffrey onwijs bedanken voor hun inzet de afgelopen drie jaar!

Rick Olthof heeft de afgelopen zes jaar de bestellingen voor VVH/Velserbroek gedaan bij Huijg Sport. Door de bestellingen te laten doen door eigen leden houden we de lijntjes korter en kunnen de bestellingen directer gedaan worden. We willen Rick Olthof bedanken voor zijn inzet voor VVH/Velserbroek de afgelopen zes jaar, ondanks dat hij niet meer bij ons voetbalde heeft hij zich toch altijd ingezet. Bedankt!

Met sportieve groet,

Tim Veldhuijzen