De wedstrijden gaan weer beginnen!

3 september 2021 21:00

Deze zaterdag de eerste officiƫle KNVB wedstrijden

We hebben er door corona lang op moeten wachten, maar nu is het moment eindelijk aangebroken:

Deze zaterdag start het nieuwe seizoen met officiele knvb wedstrijden!

4 teams spelen hun eerste bekerwedstrijden:

• Ons eerste team VVH/Velserserbroek 1 start het seizoen met een bekerwedstrijd uit tegen WSV 1930 1. Deze wedstrijd begint om 14:30 uur.
  • De heren van VVH/Velserbroek 4 starten thuis voor een bekerwedstrijd tegen Jong Hercules 4 om 12:45 uur.
  • Ons eerste vrouwen-team VVH/Velserbroek VR1 speelt voor de beker uit tegen Castricum FC VR1. Die wedstrijd begint om 12:30 uur.
  • De meiden van VVH/Velserbroek MO13-1 spelen uit tegen Koninklijke HFC MO13-3. Deze bekerwedstrijd begint om 14:35 uur.

2 teams beginnen al met hun competitie:

• De heren van VVH/Velserbroek JO18-1 spelen om 10:30 uur thuis tegen Bloemendaal JO18-2.
  • De jongens van VVH/Velserbroek JO15-1 spelen uit tegen DSOV JO15-1 om 11:00 uur.

Klik hier voor het volledige programma.

KNVB-Logo-afbeelding_620x350p.jpg