1e competitiewedstrijd van VVH/Velserbroek 1 in het nieuwe seizoen!

24 september 2021 17:45

Ons 1e team begint het nieuwe seizoen met een thuiswedstrijd

Na een uitgebreid oefenprogramma inclusief 3 bekerwedstrijden, wordt het a.s. zaterdag nu eindelijk menens voor ons vlaggeschip de Zaterdag-1.

Het wordt hun eerste competitiewedstrijd op de zaterdag, na vele jaren op de zondag te hebben gespeeld.

• Hoe gaan ze het doen onder de deskundige leiding van de nieuwe trainer Ger Boeske?
  • Wat wordt hun sterkte in deze nieuwe zaterdag-competitie?
  • Hoe gaan ze spelen, en hoe gaan nieuwe spelers zich manifesteren?
  • Ger Boeske, een liefhebber van het voetbal van Ajax, zal ongetwijfeld aantrekkelijk voetbal willen laten zien. Maar is dat ook mogelijk?

Kortom, allerlei vragen om zaterdag te komen kijken!

Kom daarom allen naar ons mooie complex op het Van Der Aart Sportpark, en moedig onze Zaterdag-1 aan op een ongetwijfeld mooie eerste competitiedag!

Klik hier voor meer info over deze wedstrijd.

1e_Competitiewedstrijd_VVH_Velserbroek_1_620x350p.jpg