Sponsor de club met 25 Euro en kom op het Vriendenbord in de kantine!

5 maart 2022 14:00

Makkelijk betalen via Tikkie

Komende week gaan we de naambordjes verversen op het Vriendenbord in de kantine.

Zorg dat je er alsnog snel bij komt op het bord, en wordt Vriend van VVH door onze club met minimaal 25,00 Euro te sponsoren. Je kunt dit doen door:

1. contact op te nemen met onze penningmeester Jordi Hurkmans, waarna je een tikkie ontvangt die je via jouw mobiel met Ideal kunt betalen,
  2. overmaken op onze bankrekening (hier onderaan de pagina vermeld),
  3. of contant betalen in de kantine.

Na betaling ben je gedurende het gehele jaar 2022, dus tot eind december, lid van de Vrienden van VVH/Velserbroek.

Wil je dit jaar ook weer bij de Vrienden van VVH horen? Betaal dan nu 25 Euro aan de club!

Voor meer info:

IMG-20210705-WA0006_aangepast_620x350p.jpg