Oranje Festival bij VVH/Velserbroek op WOENSDAG 20 april 14-17 uur voor jeugd 4-12 jaar!

25 maart 2022 17:15

Voor alle meisjes/jongens 4-12 jaar (leden + niet-leden) in Haarlem, Velserbroek, Santpoort en omstreken

Ben jij op zoek naar een voetbalclub waar jij je echt thuis kan voelen?

• ⚽ Kom dan woensdag 20 april een kijkje nemen op het Oranje Festival bij VVH/Velserbroek!

• ⚽ En geniet tussen 14.00 en 17.00 uur van veel voetbalplezier met vriendjes en vriendinnetjes!

• ⚽ Dit Oranje Festival is gratis, en wordt samen met de KNVB georganiseerd.

• ⚽ Het Oranje Festival is bedoeld voor alle meisjes/jongens 4-12 jaar (leden + niet-leden) in Haarlem, Velserbroek, Santpoort en omstreken.

De spelers van Oranje en speelsters van de OranjeLeeuwinnen ondersteunen deze festivals, ook zij zijn namelijk ooit begonnen als jong meisje of jongen bij één van de lokale amateurverenigingen.

Zij kennen het belang van veel sporten en bewegen op jonge leeftijd en stimuleren dat veel jonge kinderen gaan voetballen bij een vereniging. Hun voetbaldroom is ook ooit op deze manier begonnen.

Je kunt je HIER aanmelden voor deelname.

ODB_KNVB_BANNER_620x350p.jpg

Oranjefestival_KNVB_BANNER_620x350.jpg