VVH-1 wint het Klavertje Vier Toernooi bij SV Wijk aan Zee!

28 augustus 2022 20:15

Finale gewonnen tegen Wijk aan Zee

Een leuk toernooi wat VVH winnend heeft afgesloten!

Na ons te hebben geplaatst voor de finale moesten we aan treden tegen Wijk aan Zee. Het was een wedstrijd die we als gelijkwaardig konden bestempelen.

Eerste gedeelte van de wedstrijd was voor Wijk aan Zee. Met een bewegelijke voorhoede was het voor ons zoeken. Maar naarmate de wedstrijd vorderde kregen wij de overhand.

Dat leverde in de 75e minuut een 1-0 voorsprong op. Een prachtige kopbal van Jordi Hurkmans!

De wedstrijd leek beslist, maar door even niet opletten maakte Wijk aan Zee vlak voor tijd de 1-1.

Dus penalty's......

Waarin wij de betere waren, omdat wij penaltykiller Ronald vd Giezen in ons midden hebben!

Al met al twee leuke wedstrijden en de complimenten aan Wijk aan Zee.

VVH-1_wint_toernooi_Wijk_aan_Zee_620x350p.jpg