Vrijwilligersplanning: Zaterdag 10 september vol gepland! + Handleiding

6 september 2022 19:00

Het aantal leden dat zichzelf al heeft ingepland groeit hard....!

Beste leden, niet spelende leden, ouders/verzorgers en vrijwilligers,

Hierbij een update over onze nieuwe vrijwilligersplanning.

Het aantal personen dat zich heeft aangemeld groeit hard: 90 personen hebben nu een nieuw vrijwilligers account, en er zijn nu 127 Club App gebruikers.

En zaterdag 10 september is de eerste zaterdag die helemaal vol gepland is door jullie zelf. Dat is goed nieuws!

Maar we zijn er nog lang niet. Op 17 en 24 september en 1 oktober zijn er nog steeds vrijwilligers nodig. Ook de zaterdagen erna tot einde seizoen zijn nog lang niet vol gepland.

• Opnieuw vragen we de leden die zich nog niet hebben ingepland: doe het vandaag nog. Plan jezelf in voor 6 uur vrijwilligers diensten dit seizoen!

• Na vrijdag 9 september zal onze club alle leden die zich nog niet hebben ingepland, gaan inplannen tot aan de winterstop!

We moeten het met elkaar doen. Vele handen maken licht werk!

Hieronder een handleiding voor leden en relaties die zich willen gaan inplannen:

HANDLEIDING

Stap-0.jpg

• Email kwijt of niet ontvangen? Je kunt je ook HIER registreren als vrijwilliger.
  • Als het systeem je niet meteen herkend aan je email-adres, zal er om je geboortedatum gevraagd worden.
  • Ook kun je je voetballende kinderen die nog minderjarig zijn toevoegen aan je account.

Stap-1.jpg

Stap-2.jpg
Vrijwilligersplanning_-_Toon_wedstrijden_600p-breed.png

• Diensten met een rode lijn erboven kun je je nog voor aanmelden. Diensten met een groene lijn erboven zijn al ingevuld.
  • LET OP: Wil je bij het inplannen weten hoe laat jouw eigen team speelt op die zaterdag? Klik dan in de App op de knop: "Toon wedstrijden".
  • De grijze balkjes die dan verschijnen zijn de wedstrijden die die zaterdag gespeeld worden. Het huisje in de balk betekent: thuiswedstrijd.

Stap-3.jpg
Stap-4.jpg