Planning kantine nu rond tot aan de winterstop!

10 september 2022 21:30

Veel aanmeldingen ontvangen voor bar- en keukendiensten!

Beste leden, niet spelende leden, ouders/verzorgers en vrijwilligers,

Wat hebben wij de afgelopen tijd veel aanmeldingen binnen zien komen op de ClubApp! Zoveel diensten als er nu al zijn ingevuld.... Fantastisch!

☃️  Tot aan de winterstop zijn nu alle diensten ingevuld.

🔴  Let op! Er zijn nu leden ingepland die dit zelf niet hebben gedaan. Controleer daarom of je ingepland bent, want je hebt hierover een notificatie ontvangen!

6️⃣  Heb je jouw 6 uur vrijwilligerswerk nog niet ingepland voor dit seizoen? Plan je dan alvast in na de winterstop om te voorkomen dat je later wordt ingedeeld.

⚠️  Zorg dat je notificaties aan staan met betrekking tot wijzigingen en /of annuleringen! Alle leden rekenen op je komst, het zou wel heel vervelend zijn als je niet komt opdagen! Help elkaar vooral herinneren aan diensten.

🔁  Ruilen of vervanging regelen kan altijd; je kunt dit zelf in de Club App aangeven.

❓  Vragen/opmerkingen/tips? [email protected]

Bar-_en_keukendiensten_620x350p.jpg