VVH Mo13 wint 1e speelronde competitie!

8 oktober 2022 20:15

Mo13 ongeslagen kampioen van de 1e poule!

Hier een berichtje over onze kampioenen: de VVH Meiden onder 13 !!!

VVH Mo13 speelt dit jaar 3 speelrondes (poules). We hebben vandaag (8 oktober) de laatste wedstrijd van de 1e speelronde gespeeld.

Het was de eerste twee wedstrijden even wennen, omdat de meiden vanaf dit seizoen op een groot veld spelen. Groter veld, meer speelsters, buitenspel, ingooien ipv schieten, allemaal nieuwe dingen wat een beetje wennen was. Maar eigenlijk na een paar wedstrijden hadden ze daar weinig last meer van.

Hier even alle uitslagen van onze wedstrijden:

• DEM - VVH Mo13 1-12
  • VVH Mo13 - OG 12-2
  • ADO ’20 - VVH Mo13 2-3
  • VVH Mo13 - DSS 5-0
  • IJmuiden - VVH Mo13 2-12
  • VVH Mo13 - Haarlem Kennemerland 3-0

Ongeslagen kampioen van deze poule!!!!!!!!!!!! Zie eindstand op:

Mooie uitslagen allemaal en een mooie poule om te wennen aan het grotere veld en regels. Hopelijk in de nieuwe ronde wat meer tegenstand.

De meiden hebben de overstap naar het grote veld goed doorstaan! Allemaal weer stappen gemaakt en beter geworden.

Dan hebben we ook nog eens nieuwe kleding gekregen van onze sponsor: de NEDERLANDSE VERWARMINGS SERVICE! Namens mij en de dames nogmaals BEDANKT!! - (zie teamfoto)

Ook was er ook nog een sponsor (vader) die hoodies heeft verstrekt met op de voorkant de meiden hun naam! Erg mooi allemaal. - (zie 2e teamfoto)

Meiden ga zo door, op naar de nieuwe speelronde!

Dank aan:

• Rob (trainer van de woensdag)
  • Roy (begeleider)
  • en alle andere ouders die hun steentje bijdragen.

Gr,
Jeroen Bootsma

Mo13_in_wedstrijd-tenues_620p-breed.jpeg
Deze leuke meiden van VVH onder 13 zoeken nog 2 leuke nieuwe teamgenoten! Maandag en woensdag trainen en op zaterdag de wedstrijd. Leuke club, leuk team, nieuwe wedstrijdkleding en een hoodie met je naam erop! Geef je op !!!!!
(Sponsor wedstrijd-tenues: NEDERLANDSE VERWARMINGS SERVICE)

Mo13_in_hoodies_-_aangepast_620p-breed.jpeg
Allemaal in Hoodies met onze eigen naam erop !!!