Tussenstand + Enquête + Verzoek om in te plannen voor 2e helft seizoen

9 december 2022 18:00

Doe mee met de enquête en geef je mening!

Beste VVH-ers,

Aanstaande zaterdag is alweer de laatste zaterdag voor de winterstop! Met zangertje en een (hopelijk) schijtende koe belooft het een gezellige afsluiter te worden!

Deze eerste helft van het seizoen was ook de aftrap van de nieuwe vrijwilligersplanning via de app. Wij weten dat de organisatie rond de vrijwilligersplanning nog niet helemaal perfect is, maar we zijn druk bezig met verbeteringen. Jullie kunnen daarbij helpen, door je mening te geven en onze enquête in te vullen (zie onder).

Wij waren enorm blij verrast met alle aanmeldingen voor de diensten! Hierdoor hebben we er met z’n allen voor kunnen zorgen dat de functies elke week bezet waren. Dank hiervoor aan alle vrijwilligers! Door deze aanpassing konden ook de senioren hun bijdrage leveren in de ochtenden, voor of na de wedstrijd.

Wij hopen dat iedereen zich weer net zo enthousiast inschrijft voor de 2e helft v/h seizoen na de winterstop.

Jullie hebben t/m zaterdag 31 december de tijd om dit te doen.

Daarna zullen wij weer eventueel vrijwilligers moeten gaan indelen (wat natuurlijk hopelijk niet nodig is!). Mocht het inschrijven via de app niet meteen lukken, dan kan je altijd mailen naar onderstaand emailadres. Aan het eind van dit seizoen hopen we dat elk lid (minimaal) 6 uur heeft volbracht.

Nu de winterstop eraan komt willen wij ook de balans opmaken. Jaennette Ooteman staat momenteel op nummer 1 als vrijwilliger met de meeste uren! Dit terwijl haar ochtenduren (8-12) hier niet eens bij geteld zijn… We zijn haar enorm dankbaar!

Hierbij de tussenstand tot aan de winterstop (zaterdag 10 december nog niet verwerkt):

Tussenstand_Vrijwilligersplanning.JPG

Tot slot: wij hebben een enquête gemaakt omdat we nieuwsgierig zijn naar tips en tops voor het gebruik van de vrijwilligersplanning. Zouden jullie deze in willen vullen? Kan ook ingevuld worden via de app.

Allemaal alvast hele fijne feestdagen en een sportief 2023!

- Loes Passchier (bestuurslid kantine zaken)
- Piet Boutellier (beheerder website)

Kantine_Vrijwilliger_van_het_jaar_620x350p.jpg

Super_Saturday_met_Waar_Schijt_De_Koe.jpg