Onze eerste oefenwedstrijd!

Haarlem Kennemerland JO8-1

VVH Velserbroek JO8-1

29 augustus 2020 9:00

Een spannende dag vandaag. Onze eerste oefenwedstrijd!

Ik werd al vroeg wakker en trok gelijk mijn nieuwe shirt, broek en sokken aan. Mijn vader sliep nog, maar ik maakte m wakker om mijn nieuwe kleding te laten zien. Geweldig, zei ie, wat zie je er mooi uit!

Dan spring ik met mamma snel in de auto, om half 9 moeten we bij Haarlem Kennemerland in Haarlem zijn. Al snel rennen we achter de bal aan. Ik ben de keeper want dat vind ik zo leuk en ik kan dat ook heel goed.

Oeps, ik laat een bal door en het is 0-1. Maar dan gaat het heel goed en scoren wij wel 3x achter elkaar en dat is best knap, want Haarlem Kennemerland heeft ook een heel goede keeper.

Na de pauze worden er nog meer doelpunten gemaakt, bij ons en bij de Haarlemmers en het gaat ook nog regenen. Vlak voordat de wedstrijd is afgelopen schiet Haarlem Kennemerland nog een bal in ons doel. En is het 5-6 geworden.

Maar het was wel heel leuk en iedereen heeft het heel goed gedaan. Ik denk dat Kris onze topscoorder van deze week is, want die maakte heel veel doelpunten.

Volgende keer gaan we vast winnen!

Rense