Welkom

Welkom op de website van VVH/Velserbroek.

Op deze site vind je de belangrijkste informatie van voetbalvereniging VVH/Velserbroek.

VVH is in 1906 opgericht en is één van de oudste verenigingen in de regio. De naam VVH/Velserbroek is in 1993 ontstaan na het samengaan van V.V.Hercules en V.V.Velserbroek.

Hoofdveld met clubgebouw
(klik op de foto voor een uitvergroting)

VVH/Velserbroek is een gezellige voetbalvereniging waar iedereen even belangrijk is. Wij koesteren al jarenlang het motto:

"Met vriendschap komen de prestaties."

Dit heeft zich de laatste jaren ook bewezen. De betrokkenheid van de leden en aanhang is erg groot. Wilt u dit ook ervaren, kom dan een keer langs op ons mooie complex!

Wilt u meer weten over onze rijke clubgeschiedenis, klik dan hier.

Panorama-view van ons hoofdveld + clubgebouw
(klik op de foto voor een uitvergroting)

Ingang van ons clubterrein met links het clubgebouw