Sponsor VVH Velserbroek!

Voor iedereen die VVH Velserbroek een warm hart toedraagt, is het nu mogelijk om via Sponsorkliks onze mooie club GRATIS te sponsoren!

• Door op onderstaande banner te klikken ga je naar een pagina met tientallen webwinkels, waaronder o.a. Bol.com, Mediamarkt, Coolblue, en Zalando.
  • Koop je vanaf deze pagina bij een van deze webwinkels, dan levert dat onze club een commissie op!
  • Terwijl je toch dezelfde prijs betaalt als bij het rechtstreeks kopen bij de webwinkel.
  • Het kost je dus niets extra, en toch sponsor je de club!
  • Doe hetzelfde als je uit eten gaat, of een pizza wilt laten bezorgen.
  • Via diezelfde pagina kun je terecht bij 4500 restaurants, waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert voor onze club.
  • Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk, maar nog lekker ook !!!

Doe ook voortaan je online aankopen via deze banner van Sponsorkliks:

Klik op deze banner, en doe je online aankoop

Of installeer SponsorKliks op je mobiel of tablet:

De app is gratis verkrijgbaar voor Android- en Apple iOS-apparaten.