Bar- en keukenmedewerkers

Bar- en keukenmedewerk(st)ers

Vind je het leuk om iets voor VVH/Velserbroek te gaan doen? Dan is het helpen achter de bar en in de keuken de eerste stap!

Eens in de maand (of zoveel je zelf wilt) een paar uurtjes op zaterdag achter de bar of in de keuken zorgt bij ons al voor een hele verlichting.

Een bar- en keukenmedewerk(st)er:

• zorgt voor de sfeer in de kantine,
  • kan achter de bar staan wanneer je eigen kinderen voetballen (en ondertussen uiteraard nog wat meekijken),
  • krijgt een cursus (waar staat alles, hoe werkt de tap, hoe werkt alles in de keuken, etc.)
  • en is op dat moment het gezicht van de club.

Lijkt je het leuk om bijvoorbeeld eens in de maand achter de bar of in de keuken te staan? Neem dan contact op met:

vrijwilligers-gevraagd_620x350p.jpg

zonder-vrijwilligers-geen-voetbal-620x350p.png