Scheidsrechter Senioren

Vind je het leuk om af en toe een wedstrijd bij de senioren van VVH/Velserbroek te fluiten? Of je nou lid bent, familie van een lid bent of nog helemaal niets met VVH/Velserbroek hebt, wij zijn dan op zoek naar jou!

Je kan zelf kiezen hoe vaak en welke wedstrijden je wilt fluiten. We hebben vijf seniorenteams waarvan er elke week twee thuis spelen die een scheidsrechter nodig hebben.

Het fluiten bij de senioren kost je ongeveer 2,5 uur op een zaterdag. Dit kan wekelijks, maandelijks of een aantal keer per jaar.

Ben je hierin geïnteresseerd? Neem dan contact op met:

vrijwilligers-gevraagd_620x350p.jpg

zonder-vrijwilligers-geen-voetbal-620x350p.png