Vrijwilligers-enquête

Enquête Vrijwilligersplanning

Wij vragen alle leden en vrijwilligers die mee hebben gewerkt aan de nieuwe Vrijwilligersplanning om deze enquete in te vullen.

- VVH/Velserbroek heeft aan het begin van dit seizoen alle leden, niet spelende leden, ouders/verzorgers en vrijwilligers uitgebreid geïnformeerd over de nieuwe Vrijwilligersplanning.

- Dit werd gedaan zowel via de website, via mailings, als ook via social media (Facebook, Twitter, Instagram).

- Daarnaast heeft de club een apart emailadres ([email protected]) ingesteld voor vragen, klachten en opmerkingen.

Je wordt geïnformeerd over jouw vrijwilligers taken via de Club app (o.a. op jouw profiel en via notificaties). Elke vrijwilliger heeft een eigen login voor de app.

- Minderjarige leden mogen geen bar- of keukendiensten uitvoeren.

- Daarom zitten minderjarige leden samen met een of meer volwassenen (ouders) in een groep/familie.

- Elke familie of meerderjarig lid kan punten verdienen met het uitvoeren van een dienst.

- Aan het eind van het seizoen zijn er prijzen te winnen in de competitie "Vrijwilliger van het jaar".

* = verplicht