De Grote Clubactie was dit jaar een groot succes!

26 november 2023 21:30

Alle leden bedankt die loten hebben verkocht en gekocht! Lees hier wat het resultaat is geworden:

De afgelopen weken zijn de jeugdelftallen druk bezig geweest met het verkopen van loten voor de Grote Clubactie. De jeugdleden zijn langs de deuren geweest en hebben familieleden en vrienden gevraagd om loten te kopen.

Al dit werk is niet voor niets geweest:

• De Grote Clubactie was dit jaar een groot succes!
  • Hierbij is er een bedrag van € 741,60 opgehaald!

Vanuit het bestuur willen wij alle leden bedanken die de loten hebben verkocht en gekocht.

Het bestuur zal een mooi doel zoeken waar het opgehaalde bedrag aan uitgegeven kan worden. Wanneer dit bekend is wordt dit uiteraard met jullie gedeeld. Nogmaals bedankt!

Bestuur van VVH/Velserbroek