>> Sponsoractie 2023! <<

SPONSORACTIE: Ontvang nu gratis €100,- op je VVH clubkaart, lees nu hoe!

Breng jij in 2023 een nieuwe bordsponsor aan, dan ontvang je éénmalig € 100,- tegoed op je VVH/Velserbroek clubpas!

Wanneer het jou lukt om in 2023 een nieuwe bordsponsor voor VVH/Velserbroek te vinden, ontvang je €100,- tegoed op je VVH/Velserbroek clubpas. Het bedrag is te besteden in de VVH/Velserbroek kantine.

Ga langs bij je werkgever, familie, vrienden, kennissen etc. en durf te vragen of zij iets voor VVH/Velserbroek willen betekenen, dit levert jou €100 tegoed op!

Het zou geweldig zijn om er samen voor te zorgen dat het hoofdveld van VVH/Velserbroek vol komt te hangen met reclameborden. Daarbij kan VVH/Velserbroek met meer sponsorgeld ook meer voor de leden gaan betekenen. Alleen maar voordelen dus!

Klik hier voor meer informatie over bordsponsor zijn bij VVH/Velserbroek. Dit kan je ook laten zien aan een potentiële bordsponsor.

Voorwaarden:

• De bordsponsor gaat een contract aan voor 4 jaar en betaald jaarlijks € 300,- exclusief BTW (€ 363,00 inclusief BTW).
  • Het clubpas tegoed van € 100,- is voor elk lid eenmalig, maar je bent natuurlijk vrij om meer bordsponsors te vinden!
  • De bordsponsor krijgt een bord met de afmetingen 250 cm bij 80 cm. Er moet zelf voor een logo in het juiste formaat gezorgd worden en er kan bij de sponsorcommissie aangegeven worden hoe het sponsorbord eruit moet komen te zien.

Heb je een bordsponsor gevonden of heb je nog vragen? Mail dan naar: [email protected] en zij nemen contact met je op.

Voor vragen kan je ook altijd terecht bij: Ben Zuidema