Vrijwilligerscoördinator

Het is ons in al die jaren nog nooit gelukt om deze vacature te vervullen, terwijl dit misschien wel de belangrijkste functie binnen de gehele club is!

Zoals jullie nu zien wordt alles qua vrijwilligers opgepakt door ons bestuur. Idealiter zou dit gebeuren door de vrijwilligerscoördinator, welke vervolgens met het bestuur communiceert.

De vrijwilligerscoördinator heeft een aantal taken:

• Actief op zoek naar nieuwe vrijwilligers
  • Vrijwilligers die zich aanmelden begeleiden en zorgen dat ze op de juiste plek ingezet worden
  • Het tevreden houden en begeleiden van alle vrijwilligers
  • Communicatie tussen en met vrijwilligers en bestuur
  • Organisatie vrijwilligersevenementen (in samenwerking met de evenementencommissie)

Is dit de vrijwilligersfunctie die jou op het lijf geschreven is? En ga jij de eerste zijn die deze functie bij VVH/Velserbroek in gaat vullen? Dat zou echt geweldig zijn!

Geef jouw interesse aan bij:

vrijwilligers-gevraagd_620x350p.jpg

zonder-vrijwilligers-geen-voetbal-620x350p.png