Pakket 4 Bordsponsor

Bordsponsor bij VVH/Velserbroek: € 300,- per jaar

Met een reclamebord ondersteunt u financieel bepaalde activiteiten van VVH/Velserbroek. Het gaat om zaken die niet binnen de normale verenigingsbegroting gerealiseerd kunnen worden. Hierbij wordt verenigingsbreed gedacht.

Jaarlijks zal in overleg met het bestuur van VVH/Velserbroek een bestedingsprogramma worden opgesteld. Deze bestedingen kunnen van verschillende aard zijn, u kunt bijvoorbeeld denken aan activiteiten en het aanschaffen van materialen o.i.d.

Duur van de overeenkomst is 4 jaar, waarbij elk jaar €300,- betaald wordt. Na de eerste vier jaar kan er jaarlijks verlengd worden.

Wat doen wij voor u?

• VVH/Velserbroek vervaardigt een reclamebord met afmetingen van 250x80 cm.
  • De kosten hiervoor zijn inbegrepen in het sponsorbedrag.
  • Vermelding op de actuele, informatieve en goed bezochte website VVH/Velserbroek met link naar uw eigen homepage.