Vrienden van VVH/Velserbroek

Wordt lid van de "Vrienden van VVH/Velserbroek" !!!

Gedurende het gehele seizoen kunt u onze club sponsoren door lid te worden van de "Vrienden van VVH/Velserbroek". " De kosten zijn slechts € 25,- per jaar

Het lidmaatschap duurt 1 jaar, van januari t/m december.

IMG-20210705-WA0006_aangepast_600p-breed.jpg
"Vrienden van VVH/Velserbroek"-bord in de kantine van VVH. Het bord is mogelijk gemaakt door Graphic Sign (klik voor een uitvergoting)

De "Vrienden van VVH/Velserbroek" bestaat uit leden en vrienden van de vereniging die VVH/Velserbroek een warm hart toedragen, en de vereniging door het lidmaatschap van € 25,- een financieel extraatje bezorgen.

VVH/Velserbroek gebruikt dit extraatje direct voor de vereniging voor diverse doelen:

• Zo zijn de picknicktafels op het Jan Perrelsplein uit deze giften aangeschaft.
  • Ook worden ieder jaar de december-activiteiten voor de jeugd (o.a. sinterklaas-feest) financieel ondersteund.

Lid worden hoeft niet persoonlijk te zijn, je kunt ook meedoen als duo, als team, of als bedrijf

Lid worden van de "Vrienden van VVH/Velserbroek" kan door:

1. Een bericht te sturen naar onze penningmeester of naar Frank Zuidema of Ben Zuidema van de Sponsorcommissie, waarna je een Tikkie op je mobiel kunt krijgen voor de betaling,
  2. Of € 25,- contant te betalen in de kantine,
  3. Of € 25,- over te maken op onze bankrekening (hier onderaan de pagina vermeld),
  4. Of jezelf aanmelden via [email protected]

Als blijk van lidmaatschap en dank krijg je:

• een eervolle vermelding op het grote bord in de kantine van VVH/Velserbroek (zie foto).