Trainersduo Ronald Vader en Dave Binkhorst verlengen bij VVH/Velserbroek

18 december 2023 20:00

Voor seizoen 2024/2025 duidelijkheid over de trainersstaf !!

Ook voor het seizoen 2024/2025 is er al duidelijkheid over hoe de trainersstaf er uit zal zien. Het trainersduo Ronald Vader en Dave Binkhorst zijn samen met het bestuur van VVH/Velserbroek er uit gekomen om in ieder geval nog een jaar de samenwerking aan te gaan.

Helemaal als een verassing komt dit niet, want het duo heeft het naar hun zin, er is een goede klik met het bestuur en spelersgroep, gepaard met redelijke tot goede prestaties in de zaterdag 4e klasse-B.

Bestuurslid technische zaken en oud-trainer Ger Boeske is zeer tevreden met de verlenging zowel op sportief gebied als algemeen club belang:

"Zo is bijvoorbeeld Dave niet alleen bij de selectie betrokken, maar heeft ook het stukje jeugdopleiding vanaf het begin enthousiast op zich genomen. Hierin zien wij een stijgende lijn in prestaties en aanmeldingen vanaf de kleinste pupillen. Wat betreft de selectie zijn we op de goede weg. Uiteraard is het niet makkelijk om in deze tijd als relatief kleine vereniging je kop boven water te houden en daarom is het belangrijk om een duidelijk plan klaar te hebben liggen voor de komende jaren en een daarvan is om in ieder geval de samenwerking met Ronald en Dave te verlengen. Daarnaast is het van belang een constante aanvoer van jonge spelers te krijgen, zowel vanuit de eigen jeugd als van buitenaf. Op dit moment trainen er 2 jonge spelers vanuit de JO-17 waar potentie in zit." ....volgens een zichtbaar tevreden Boeske.

De ploeg van Vader staat op dit moment op een 5e plek met 18 punten uit 11 wedstrijden.

"Waar we in het begin van het seizoen wat punten hebben laten liggen in de laatste minuten, hebben we ‘op de laatste wedstrijd na’ een reeks van 13 punten uit 5 wedstrijden weten te pakken met maar 1 tegendoelpunt weliswaar en met al het respect tegen Velsenoord. Dit laat zien dat we met de groep met iets moois bezig zijn en inmiddels de aansluiting met de top 2 t/m 4 hebben gevonden. Als we redelijk blessurevrij kunnen blijven ben ik benieuwd waar we kunnen eindigen dit seizoen" ...aldus Vader.

De selectie zal na hun trainingskamp naar Benidorm begin januari aanvangen met het vervolg van de competitie thuis tegen FC VVC op 27 januari om 15:00.

Het bestuur van VVH/Velserbroek

Dave_Binkhorst__Ronald_Vader_1240x700p.jpg