Mogelijkheden website VVH

Hierbij een korte uitleg over alle mogelijkheden van deze website:

• De site is dynamisch: de inhoud wordt voortdurend ververst. Het complete wedstrijd-programma inclusief alle uitslagen en standen van alle VVH-teams wordt continu gesynchroniseerd met de gegevens van de KNVB.
  • De nieuwe website past zich aan aan het formaat van je beeldscherm.
  • De website is 100% geschikt voor je tablet en smartphone.
  • Het club-nieuws verschijnt in een dia-show op de homepage, en ook op Club-TV.
  • In de header en footer van de website worden onze belangrijkste sponsors getoond.
  • De rechter kolom is de "Infobalk" welke volledig kan worden aangepast aan persoonlijke voorkeuren.
  • Zo kun je in de Infobalk blokken verplaatsen, verwijderen, of nieuwe toevoegen. Klik daarvoor op de knop "INFOBALK WIJZIGEN".
  • De team-informatie in de Infobalk kun je instellen op je eigen team.
  • Aan het menu in de linker kolom kan je de organisatie-structuur van de club herkennen.
  • Van alle leden, spelers, medewerkers, en vrijwilligers staat een persoonlijk paspoort op de site (een soort visitekaartje).
  • Een paspoort kun je openen door op de naam van een persoon te klikken.
  • Op elk paspoort staat de naam, pasfoto, functie(s) binnen de club, en eventuele ere-titels.
  • We streven ernaar om van ieder clublid, commissielid, en vrijwilliger de geboortedatum, het telefoon-nr en email-adres toe te voegen op het persoonlijke paspoort. Dit doen wij echter alleen na persoonlijke toestemming.
  • Van elk team is een uitgebreide voorbeschouwing beschikbaar van de volgende wedstrijd inclusief statistieken.
  • Aanmelden als sponsor, opgeven als vrijwilliger, of aanmelden voor het LBR-toernooi, verloopt nu via invulformulieren op de site.
  • De informatie op de site is gekoppeld aan Club-TV.

Is de informatie onvolledig? Kloppen je persoonlijke gegevens niet? Wil je een andere pasfoto op de site? Mail dan naar de webmaster.