Contributie-actie voor nieuwe jeugdleden bij VVH/Velserbroek!

28 mei 2019 9:00

Word nu lid van VVH/Velserbroek!

ACTIE - ACTIE - ACTIE - ACTIE - ACTIE - ACTIE - ACTIE - ACTIE - ACTIE - ACTIE - ACTIE

Contributieactie voor nieuwe jeugdleden bij VVH/Velserbroek:

• Als nieuw lid bij VVH/Velserbroek betaal je in de leeftijdscategorieën tot en met 12 jaar het eerste jaar maar € 30,- contributie!

• Bij de oudere jeugd (13 jaar tot en met 18 jaar) betaal je in het eerste jaar dat je bij VVH/Velserbroek gaat voetballen maar de helft van de contributie die je normaal in jouw leeftijdscategorie betaald!

Voetballen bij VVH/Velserbroek staat voor plezier, ons motto is: “met vriendschap komen de prestaties”. Kijk bijvoorbeeld naar het eerste elftal van VVH/Velserbroek, zowat het hele team voetbalt al meer dan 15 jaar bij VVH/Velserbroek en het zijn elkaars beste vrienden!

Elk jeugdteam krijgt bij VVH/Velserbroek een eigen trainer en traint één of twee keer per week. Er wordt wekelijks een wedstrijd gespeeld in de kleding die VVH/Velserbroek voor jou regelt! We organiseren leuke evenementen zoals het oliebollentoernooi, het jeugdgala en leuke toernooien zoals het LBR toernooi.

Kom bij VVH/Velserbroek voetballen, ervaar de gezelligheid en het familiegevoel en voetbal later ook in het eerste elftal met jouw vrienden!

Daarnaast hebben we ook nog een leuke actie voor de huidige jeugdleden van VVH/Velserbroek:

• Wanneer jij ervoor zorgt dat jouw vriendje, vriendinnetje, broer(tje) of zus(je) bij VVH/Velserbroek komt voetballen krijg je van VVH/Velserbroek een pasje met € 25,- erop! Dit pasje kan je gebruiken in de kantine van VVH/Velserbroek.
  • Daarbij betaald jouw vriendje, vriendinnetje, broer(tje) of zus(je) het eerste jaar ook nog eens maar € 30,- of de helft van de contributie!

Wanneer je lid wilt worden van VVH/Velserbroek en gebruik wilt maken van deze actie, of wanneer je een vriendje, vriendinnetje, broer(tje) of zus(je) hebt die bij VVH/Velserbroek wilt komen voetballen, stuur dan een e-mail naar:

We hopen jullie snel op de velden van VVH/Velserbroek te kunnen bewonderen!

Het Bestuur