Aanmeldingsformulier

Aanmeldingsformulier VVH Velserbroek

Met behulp van dit formulier kunnen nieuwe leden zich aanmelden bij voetbalvereniging VVH/Velserbroek.

- Alle invoervelden voorzien van een * moeten worden ingevuld, anders kan je aanmelding niet gedaan worden.

- Lees vooraf de VOORWAARDEN voor het lidmaatschap (zoals vermeld op deze website), want je wordt gevraagd hiermee akkoord te gaan.
.

Geboortedatum invoeren: DD-MM-JJJJ
(of klik 1 of 2 keer op het jaartal in de datumkiezer en selecteer het jaar, daarna de maand, en dan de dag)
LET OP: Ben je nog geen 18 jaar dan moet ook het telefoonnummer van een ouder worden ingevuld:
LET OP: Ben je nog geen 18 jaar dan moet ook het emailadres van een ouder worden ingevuld:
Ben je 12 JAAR OF OUDER stuur dan een PASFOTO mee bij deze inschrijving.
Kies bestandWijzigVerwijder
Ben je 16 JAAR OF OUDER stuur dan een GELDIG LEGITIMATIEBEWIJS mee bij deze inschrijving.
Kies bestandWijzigVerwijder
UITLEG: Wij zijn verplicht bij opgave van nieuwe leden aan de KNVB de juiste gegevens van een persoon te vermelden. Bij aanmelding van leden van 16 JAAR EN OUDER moeten wij deze gegevens controleren aan de hand van een geldig legitimatiebewijs, voorzien van een pasfoto (zoals RIJBEWIJS, PASPOORT, GEMEENTELIJKE IDENTITEITSKAART, of OV-JAARKAART). Zonder controle van deze gegevens aan de hand van een geldig legitimatiebewijs, kan geen aanmelding als lid van de KNVB plaatsvinden.

* = verplicht