Pakket 3 Teamsponsor

Teamsponsor van VVH/Velserbroek:  vanaf € 750,- *

Als teamsponsor richt u zich op sponsoring van een team binnen de vereniging. VVH/Velserbroek is hard op weg om te komen tot een uniform tenue waardoor de uitstraling naar buiten toe professioneel overkomt. Of het nu gaat om de mini’s of senioren. Een mooie sponsornaam op de shirtjes zal de aantrekkingskracht van VVH/Velserbroek op talenten zeker versterken.

In overleg met u zal worden besproken hoe de sponsoring vorm krijgt. U kunt bijvoorbeeld kiezen uit een volledig tenue bestaande uit: een trainingspak, speelshirt, sportbroekje en een tas of alleen een speelshirt met sportbroekje. De kleding blijft eigendom van de vereniging.

Wat doen wij voor u?

• Foto van uw gesponsorde team voor uw bedrijf.
  • Foto van uw gesponsorde team in de kantine.
  • Vermelding van de sponsor in een lokaal blad.
  • Vermelding op verschillende social media.
  • Vermelding op de actuele, informatieve en goed bezochte website VVH/Velserbroek met link naar uw eigen homepage.
  • Narrowcasting in de kantine tijdens thuiswedstrijden, d.w.z. vermelding van uw bedrijfsnaam en/of logo in een dynamische dia-show op een TV-display tussen het wedstrijdprogramma en de uitslagen.

* Het bedrag van € 750,- is het minimum bedrag voor de sponsoring van pupillen. Het minimum bedrag voor sponsoring van junioren of senioren bedraagt € 1.250,-. Deze bedragen kunnen hoger worden door de keuzes die gemaakt worden. Deze keuzes kunnen in overleg met de sponsorcommissie gemaakt worden.