Pakket 1 Hoofdsponsor

Hoofdsponsor van VVH/Velserbroek: € 5.000,- per jaar

U bent hoofdsponsor van VVH/Velserbroek! Dit betekent een exclusieve behandeling voor u, door ons. Duur van de overeenkomst is minimaal 3 jaar. Een duurzame partner die meehelpt met het behalen van onze doelen en bovenal ondersteuning van enthousiaste leden. Dit wordt gewaardeerd!

Wat doen wij voor u?

• Vermelding (banner) op de homepage van de website van VVH/Velserbroek.
  • Een reclamebord langs het hoofdveld.
  • Exclusieve recht op promotieactiviteiten in de kantine.
  • Van de selectie wordt de gehele kledinglijn (shirt, trainingspakken en tassen) van uw naam/logo voorzien.
  • Bij georganiseerde activiteiten, zoals toernooien, het exclusieve recht op promotieactiviteiten.
  • Foto van uw gesponsorde selectie voor uw bedrijf.
  • Foto van uw gesponsorde selectie in de kantine.
  • Vermelding op verschillende social media.
  • Vermelding in alle wedstrijdboekjes van het eerste elftal.
  • Narrowcasting in de kantine tijdens thuiswedstrijden, d.w.z. vermelding van uw bedrijfsnaam en/of logo in een dynamische dia-show op een TV-display tussen het wedstrijdprogramma en de uitslagen.