3 nieuwe bestuursleden benoemd en 1 bestuurslid herkozen op de Algemene Ledenvergadering

9 november 2019 10:00

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op vrijdag 8 november zijn 3 nieuwe bestuursleden benoemd, en is 1 bestuurslid herkozen.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op vrijdag 8 november zijn 3 nieuwe bestuursleden benoemd:

• Ton Veldhuijzen - Bestuurslid Algemene Zaken
  • Loes Passchier - Bestuurslid Kantine Zaken
  • Jordi Hurkmans - Penningmeester

Wij feliciteren de nieuwe bestuursleden met hun nieuwe functie!

Ed Paardehaar werd herkozen als Bestuurslid Zaalvoetbal / Ledenadministratie.

Jan Perrels, Jordy Rolloos en Celeste Koster zijn afgetreden als bestuurslid.

Met deze wijzigingen ziet het nieuwe bestuur van VVH/Velserbroek er als volgt uit:

V.l.n.r.: Herkozen bestuurslid Ed Paardehaar, nieuw Bestuurslid Algemene Zaken Ton Veldhuijzen, nieuw Bestuurslid Kantine Zaken Loes Passchier, en de nieuwe Penningmeester Jordi Hurkmans.

Jordy Rolloos neemt afscheid als Penningmeester en Jordi Hurkmans neemt het stokje over.