Sponsors kopen Superloten Grote Clubactie!

20 oktober 2020 17:30

Sponsors kopen Superloten Grote Clubactie!

In navolging van de zondagselectie bij de mannen hebben 2 bedrijven nu ook een Superlot gekocht van de Grote Clubactie. Dat zijn:

- Hutten Verhuur BV

- Snacks & Catering Peter

Wij bedanken deze 2 sponsors, want van de kosten van 150,00 Euro per lot gaat 120,00 Euro naar onze eigen club.

Dat is dus 240,00 Euro voor de clubkas!

De koper van een superlot krijgt 50 loten, en maakt dus 50x kans op alle prijzen van de Grote Clubactie. Bovendien maakt onze vereniging kans op het Grote Clubfeest t.w.v. 5000,00 Euro.

We hopen dat er meer VVH teams en/of sponsoren mee gaan doen met de Grote Clubactie. Je kunt hier loten kopen:

Superloten kunnen gekocht worden bij Leonie Tervoort.

Sponsors_kopen_Superloten_620x350p.jpg

Afbeelding-Superlot-1_620x350p.jpg