Ger Boeske stopt einde seizoen als trainer VVH/Velserbroek

23 januari 2022 15:00

Boeske pakt bestuursfunctie weer op

VVH/Velserbroek maakt bekend dat Ger Boeske aan het einde van dit seizoen zal stoppen als hoofdtrainer van de zaterdag-selectie van VVH/Velserbroek. Hij heeft zich weer beschikbaar gesteld als bestuurslid.

Boeske begeleid dit lopende seizoen de selectie van VVH/Velserbroek in de overgang van de zondag- naar de zaterdagcompetitie. Hij wil volgend seizoen als bestuurslid Technische Zaken de vereniging op een technisch hoger niveau brengen.

Boeske zal in die rol de trainersbegeleiding op zich gaan nemen en zal daarbij zijn deskundige ervaring gaan delen binnen VVH/Velserbroek.

Trainers die geïnteresseerd zijn om komend seizoen als hoofdtrainer de selectie van deze ambitieuze en leuke club leiding te geven kunnen contact zoeken met Ger Boeske ([email protected])

Bestuur VVH/Velserbroek

Ger-Boeske-stopt-als-hoofdtrainer_620x350p.jpg