Op zondag 5 juni gaat de 10e editie van het LBR-toernooi van start!

28 mei 2022 14:00

Deze editie van het LBR-toernooi heeft dit jaar een record aantal van 45 jeugdteams, en een record aantal van 9 velden waarop tegelijkertijd gespeeld wordt!

LBR-toernooi dit jaar met LIVE uitslagen en standen op je mobiele telefoon: klik op de link in dit bericht of scan de QR-code!

Nog een week en dan opent VVH/Velserbroek haar deuren voor weer een mooie editie van het LBR-toernooi.

De laatste editie was alweer 3 jaar geleden in 2019. Voor het LBR-toernooi in 2020 hadden wij 68 inschrijvingen. Maar vanwege corona kon het toernooi in 2020 (en later ook in 2021) helaas niet doorgaan.

Maar dit jaar mogen we weer! En we maken er een prachtig toernooi van. Voor dit jaar, de 10e editie, hebben wij maar liefst 74 teams die zich ingeschreven hebben! En dat terwijl de toernooicommissie van VVH/Velserbroek pas vanaf half maart is gaan werven.

We hebben 7 teams op de reservelijst moeten plaatsen omdat er voor hun geen plek meer was. Vorige week nog ontvingen wij emails van verenigingen of ze nog mee konden doen met het jeugdtoernooi in de ochtend! Dat bewijst maar eens hoe populair het LBR-toernooi inmiddels is geworden bij vele clubs in onze omgeving.

We hebben inschrijvingen binnen gekregen van clubs uit Amsterdam, Almere, Sloterdijk, Nieuw-Vennep, Hoofddorp, Heemskerk, Heemstede, Bloemendaal, Haarlem, Beverwijk, Driehuis, IJmuiden en Velserbroek. We zijn erg vereerd dat een team van de Brandweer Kennemerland mee doet, evenals Oud-Telstar van Anthonie Correia (tegenwoordig trainer van kampioen 2e divisie Katwijk).

JEUGD-TOERNOOI IN DE OCHTEND:
Het jeugdtoernooi gaat zondagochtend om 9:00 uur van start met een record aantal van 45 jeugdteams verdeeld over 9 poules. Er wordt gespeeld op maar liefst 9 velden tegelijkertijd. Hiervoor heeft de toernooicommissie toestemming gevraagd en gekregen om het kunstgras van de Rugbyclub te mogen gebruiken.

Nieuw in het jeugdtoernooi is dit jaar de Meiden poule met meiden-teams onder 13. Alle jeugdwedstrijden duren 15 min, en elk van de 90 jeugdwedstrijden heeft een scheidsrechter, dankzij de inzet van de eigen vrijwilligers:

• Aanmelden OCHTEND-Programma: tussen 8:15 en 8:55 uur.
  • De eerste wedstrijden s'ochtends beginnen stipt om 9:00 uur!
  • De prijsuitreiking van de jeugdteams zal plaatsvinden tussen 12:15 en 12:45 uur.

MIDDAG-TOERNOOI:
Het middag-toernooi heeft 6 poules, en de eerste wedstrijden beginnen om 13:00 uur. Aan het middag-toernooi doen teams mee van de oudere jeugd (C-junioren), Dames- en Heren-senioren 18-35, en Veteranen 35+ en 45+. De 60 middagwedstrijden duren 20 min, en niet alle wedstrijden hebben een scheidsrechter toebedeeld gekregen.

• Aanmelden MIDDAG-Programma: tussen 12:15 en 12:55 uur.
  • De eerste wedstrijden s'middags beginnen stipt om 13:00 uur!
  • De prijsuitreiking van de middagteams zal plaatsvinden tussen 17:15 en 17:45 uur.

LIVE Uitslagen & Standen op je mobiel:
Tijdens het toernooi kan iedereen LIVE de uitslagen en standen van zijn eigen poule volgen op grote TV-schermen, maar ook op je eigen mobiele telefoon. Dit kun je doen door vanuit de club-app of met behulp van een QR-code op de TV-schermen te klikken op de links op deze pagina:

• KOM OP TIJD om je team aan te melden op het toernooi !!!
  • Je ontvangt een toernooiboekje + wedstrijdprogramma bij aanmelding.
  • Zorg ervoor dat jeugdteams al omgekleed zijn als ze arriveren op ons toernooi.
  • Er zijn kleedkamers aanwezig, maar die moeten gedeeld worden met andere teams.
  • Senioren- & Veteranen-teams die hun inschrijfgeld nog niet hebben voldaan, moeten dat alsnog bij aanmelding doen.
  • Voor parkeren zie onze parkeerplattegrond.

Mike_Daane.jpg
Op zondagmiddag is er na de laatste wedstrijd een spetterend optreden van Mike Daane! Het optreden zal starten voor of na de prijsuitreiking en zal eindigen om 21:00 uur. Zo zullen we onder het genot van een hapje en een drankje het LBR-toernooi feestelijk met elkaar afsluiten!

LBR-toernooi_2022_Logo.JPG
Toernooi-informatie