Zondag 5 juni LBR toernooi 10e editie: een leuke dag voor iedereen!

6 juni 2022 17:00

En wat een feest om al die blije kinderen op het veld te zien!

Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Na een lange Corona periode mochten alle remmen los. De LBR-toernooi-commissie is vele keren bij elkaar gekomen om er een prachtige editie van te maken!

Aan alles was gedacht: de vlaggen hingen te wapperen, het bier stond koud, de indelingen waren gemaakt en de vrijwilligers stonden te popelen om er een leuke dag voor iedereen van de maken.

In de ochtend speelden alle jeugdteams. Wat een feest om al die blije kinderen op het veld te zien! We hebben van ze genoten. Voor alle kinderen was er een mooie prijs op te halen.

Om 13.00 begon de middag voor alle senioren. Wat een teams hadden zich ingeschreven! Er werd enthousiast gespeeld en natuurlijk ook na afloop enthousiast gedronken en mee gezongen met Mike Daane en Jip Kaptijn!

Via deze weg willen wij de gehele toernooicommissie van het LBR-toernooi bedanken voor een geweldige editie. Wat een werk is er weer ingestoken! Ook een dank naar alle vrijwilligers die zich voor deze dag hebben ingezet en de sponsoren die dit toernooi mogelijk hebben gemaakt.

Wij hopen van harte dat er nog vele mooie edities zullen volgen.

Het bestuur van VVH Velserbroek
- Wim Boonstra
- Ger Boeske
- Jordi Hurkmans