VVH/Velserbroek start samenwerking met FysioMove

6 september 2022 22:15

Samenwerking gaat in op 15 september

VVH/Velserbroek is een samenwerking aangegaan met Fysiotherapie FysioMove (gehuisvest Zeilmakerstraat 10, Velserbroek).

FysioMove zal elke donderdagavond van 18.30 t/m 20.30 uur aanwezig zijn op de club. De Fysio zal er zijn voor de gehele club.

In overleg kunnen spelers langskomen om blessures te laten bekijken en te behandelen. Dit geldt niet alleen voor de selectie, maar voor alle spelende leden.

• Inloop voor de jeugd en de overige senioren (incl. Dames) bij de Fysio kan plaatsvinden van 18.30 - 19.30 uur.
  • Inloop voor de selectie is van 19.30 - 20.30uur.

FysioMove zal haar diensten gaan verlenen aan VVH/Velserbroek vanaf donderdag 15 september.

Overeenkomst_getekend_met_Fysiomove_600p-breed.jpg
Mitchel van den Boogaart van FysioMove geeft Ger Boeske de hand er op.