Gisteravond was top bij VVH: wedstrijd tussen 2 KNVB talententeams!

22 februari 2023 21:30

Het was druk rondom het veld, en in de kantine bij VVH!

Twee regioteams van Jeugdplan Nederland KNVB met talentvolle jeugdspelers stonden tegen over elkaar op het hoofdveld bij VVH!

Deze voetballers waren door de KNVB gescout vanuit verschillende JO14 teams in de regio, en zijn getraind door een team van trainers vanuit de KNVB.

In een sportieve wedstrijd met veel strijd en passie werd het een overwinning voor het team uit de regio Alkmaar met 2-1.

Onder het toeziend oog van veel ouders en familieleden was het een drukte van jewelste. In de kantine was het ook lekker druk en er heerste een prettige sfeer.

De twee trainersstafs waren heel tevreden en wij als club kregen de complimenten voor het regelen van de wedstrijd en alles er om heen.

Op naar de volgende activiteit.......!

Ger Boeske

Aktiefoto-1_620x350p.jpg