LBR-toernooi gaat a.s. zaterdag van start: hier vind je alle gegevens!

28 mei 2023 12:00

Alle wedstrijdprogramma's zijn klaar en staan online, scheidsrechters zijn ingedeeld.

Aanstaande zaterdag 3 juni is het zover:
het 11e LBR-toernooi gaat van start!

De toernooicommissie van VVH/Velserbroek is de afgelopen maanden weer druk bezig geweest met de voorbereidingen. We gaan er met z'n allen weer een prachtig toernooi van maken!

De poule-indeling is nu definitief: we hebben nu 78 deelnemende teams verdeeld over 16 poules. 160 wedstrijden staan ingepland: 90 wedstrijden in de ochtend, en 70 wedstrijden in de middag.

Alle wedstrijdprogramma's staan nu online, deze zijn voor iedereen in te zien en eventueel uit te printen.

Alle ochtend-wedstrijden hebben een scheidsrechter, en er is een scheidsrechter bij 20 middag-wedstrijden. In totaal telt het toernooi 24 scheidsrechters!

>>> Wij komen nog 2 teams tekort: <<<
- 1 team MO12-MO13 Meiden
- 1 team JO16-JO17 B-junioren

Geef dit door aan familie, vrienden en kennissen in jouw omgeving, en geef aan dat ze zich nog kunnen inschrijven!

Tot zaterdag 3 juni,
Toernooicommissie VVH/Velserbroek