Verslag + Foto's LBR-toernooi 2023

5 juni 2023 18:00

16 poules, 77 teams en 152 wedstrijden!

Het was weer een mooie en geslaagde dag op onze club!

s'Ochtends op het jeugdtoernooi werden er 86 wedstrijden gespeeld door 44 teams, met afsluitend een mooie prijsuitreiking door John en Marco op het hoofdveld. Alle wedstrijden begonnen en eindigden op tijd, door de strakke leiding van John van Oosten met zijn stopwatch.

Een eervolle vermelding voor:

- Terrasvogels JO7 Mini's,
- SDZ JO8-2,
- H'lem Kennemerland JO11-1,
- ZSGOWMS JO12-1,

...die allemaal winnaar werden van hun poule door alle wedstrijden te winnen!

Ook felicitaties aan onze eigen VVH MO13-1 die winnaar werden van hun poule door de nummer twee OG MO13-1 op doelsaldo te verslaan!

s'Middags op het senioren-toernooi werden er 66 wedstrijden gespeeld door 33 teams, afgesloten met een prijsuitreiking door John en Piet waarna het feest kon beginnen.

Iedereen was het erover eens:
VVH/Velserbroek heeft weer een mooi toernooi georganiseerd!

Er zijn geen klachten geweest, en ouders en teamleiders waren allemaal positief over de organisatie. Er was voor iedereen genoeg koffie, water, frisdrank, bier, broodjes kaas en ham, broodjes hamburger, kroketten, frikandellen, en patat met saus. En op het terras voor het clubhuis was het de hele dag druk en gezellig!

Wij willen iedereen bedanken die aan dit toernooi hebben meegewerkt:

- alle vrijwilligers,
- alle 23 scheidsrechters,
- de geluidsmensen,
- de EHBO,
- voetbalclub OG voor het gebruik van de kleedkamers en de 6 extra doelen,
- alle toeleveranciers,
- en alle sponsors.

De leden van de toernooicommissie zijn heel tevreden op zondag naar huis gegaan, nadat alles weer was opgeruimd.

Bekijk hieronder de foto-collage van het LBR-toernooi 2023.

Tot het volgende toernooi in 2024!
De Toernooicommissie VVH/Velserbroek

lucht_combi_vof.png
  Speciale dank voor de sponsoring van het bedrijf "Lucht Combi" (Marco Broersen) die de koelwagen ter beschikking heeft gesteld voor dit LBR-toernooi.

Fotos-LBR-toernooi-2023_620x350p.jpg