Aftrap voor het nieuwe seizoen 2023-2024!

21 juni 2023 10:30

Nieuwe aanwinsten voor de selectie zorgen voor enthousiasme en veel vertrouwen!

Op de avond waarop de "Herculaan van het Jaar" bekend werd gemaakt, was er op de club de aftrap voor het nieuwe seizoen 2023/2024.

Hoofdtrainer Ronald Vader en Assistent Dave Binkhorst gaven een presentatie.

In de presentatie werden verschillende zaken besproken: van trainingsafspraken tot de doelstelling van het nieuwe seizoen.

In het bijzijn van de nieuwe aanwinsten voor de selectie werd er enthousiast en met veel vertrouwen uitgekeken naar het nieuwe seizoen. Deze groep is verplicht om een geduchte tegenstander te zijn binnen de 4e klasse!

En het moet leiden tot iets moois, gaf Ronald aan in zijn verhaal. "Laat het seizoen maar komen!" overheerste bij iedereen.

Veel succes mannen!!

En een warm welkom voor de nieuwe leden!

Ger Boeske
Bestuurslid Voetbalzaken