Ben Zuidema Herculaan van het Jaar!

21 juni 2023 11:00

Altijd klaar staan, een voorbeeld voor velen.

Ben Zuidema is de eerste winnaar geworden van de wisseltrofee:

🏆  "De Herculaan van het jaar 2022/2023"

Er waren drie spelers genomineerd voor de prijs: Rick Olthof, Jamie Riebeek en Ben Zuidema. Alle drie de mannen hebben zich enorm ingezet voor de club, zowel binnen als buiten het veld. Ze werden dan ook verrast met een lekker bierpakket.

Maar er kon er maar een de beste zijn en dat was Ben Zuidema. Altijd klaar staan voor de club binnen het veld als aanvoerder en daarbuiten ook de aanvoerder zijn. Nooit te beroerd om dingen op te pakken. Van kleding bestellen tot het bedrukken ervan, plaats nemen binnen de spelersraad. En ook nog thuis met zijn vrouw praten over het wel en wee binnen de club. Loes is namelijk bestuurslid, dus VVH komt thuis vaak voorbij.

Ben, je bent een voorbeeld voor velen. Dus een echte Herculaan!!

Ger Boeske
Bestuurslid Voetbalzaken