VVH/Velserbroek ontvangt een cheque van het Schipholfonds!

23 juni 2023 19:00

Penningmeester Daan Blomvliet neemt cheque van 2.538,00 Euro in ontvangst op Schiphol!

Vandaag was op Schiphol de uitreiking van nieuwe cheques uit het Schipholfonds. Het Schipholfonds wil hiermee sportief bewegen in de omgeving van onze luchthaven stimuleren.

Uit handen van oud-hockeyprof Teun de Nooijer heeft onze penningmeester Daan Blomvliet vanmiddag een cheque van het Schipholfonds in ontvangst genomen ter waarde van 2.538,00 Euro!!!

Dit is geweldig nieuws voor onze club!

Met deze donatie van het Schipholfonds kan VVH/Velserbroek weer vele nieuwe materialen voor het nieuwe seizoen aanschaffen.

Al het voorbereidende werk is gedaan door onze nieuwe sponsorcommissie bestaande uit:

• Ben Zuidema,
  • Danny Zeeuw,
  • Jordi Hurkmans,
  • en Niels Vlaming.

Een top resultaat, mannen!

Penningmeester_Daan_Blomvliet_spreekt_620p-breed.jpg
Penningmeester Daan Blomvliet spreekt de aanwezigen toe.

De_overhandiging_van_de_cheque_door_Teun_de_Nooijer_aan_Daan_Blomvliet_620p-breed.jpg
De overhandiging van de cheque door Teun de Nooijer aan Daan Blomvliet.

Leden_vd_Sponsorcommissie_en_penningmeester_Daan_Blomvliet_tonen_de_cheque_620p-breed.jpg
Penningmeester Daan Blomvliet met de cheque, samen met Jordi Hurkmans (links) en Danny Zeeuw (rechts) van de Sponsorcommissie van VVH/Velserbroek.