Eindlijst van de Vrijwilligersplanning

28 juni 2023 21:00

In één lijst een overzicht van de vele vrijwilligers uren voor onze club!

Beste leden,

Hierbij delen wij de eindlijst van de vrijwilligersplanning

Top-3:

1. Jaennette Ooteman
  2. Bas Ooteman
  3. Bob Petter

We feliciteren deze top-3! En Jaennette is "Vrijwilliger van het Jaar" geworden!

We zijn ons ervan bewust dat de App nog niet helemaal ideaal werkt, maar we hebben wel gemerkt dat er steeds meer taken verdeeld worden en dat dit heel fijn werkt.

Het is nu veel overzichtelijker en transparanter voor iedereen en steeds meer leden weten de App te vinden!

In de lijst staat ook iedereen die een functie vervult binnen de club. Een vaste functie krijgt standaard 6 punten (wat gelijk staat aan 6 uur vrijwilligerswerk).

We weten dat er natuurlijk genoeg functies zijn die veel meer dan 6 uur in beslag nemen, maar je minimaal aantal benodigde uren voor het seizoen zijn met 1 functie dan wel direct behaald.

Mocht er iets niet kloppen in de puntentelling dan kun je dit aangeven, mail gerust naar: [email protected]

Tip: houd volgend jaar goed het aantal uren dat je maakt in de gaten in de App, en mail als deze er nog niet in staan.

We wensen jullie allemaal een hele fijne vakantie en hopelijk vullen jullie in het volgend seizoen de App weer met veel enthousiasme in !!

Sportieve groet,

Het bestuur van VVH/Velserbroek