Jaennette Ooteman Vrijwilliger van het Jaar! - en Bas Ooteman op 2!

28 juni 2023 21:30

Echtpaar Ooteman maakt veel uren voor de club

Beste leden,

Woensdag 21 juni heeft een klein groepje vrijwilligers hard gewerkt om het complex weer netjes op te ruimen en schoon te maken (eindschoonmaak v/h seizoen).

Na afloop van deze avond werd één vrijwilliger in het speciaal in het zonnetje gezet. Hieronder leest u wat er die avond tegen haar gezegd is:

Lieve Jaennette,

De vrijwilliger van het jaar: wat heb je het verdiend!

Je hebt verreweg de meeste uren gemaakt in de vrijwilligers-planning, en dit terwijl de zaterdagochtend- en de woensdagavond-uren er niet eens bijgeteld zijn.

Altijd je hart voor de club en dat is bijzonder om te zien.

Mensen vergeten vaak hoeveel voorbereiding/tijd/werk er naar de club gaat. De evenementencommissie, de sponsorcommissie, de PR-commissie, inkoop, de mannen van de vrijdag onderhoudsdienst, de LBR-toernooicommissie, de mensen op en rond de velden, het bestuur en dan vergeten we er vast nog heel veel! Allemaal vrijwilligers die één gezamenlijk doel hebben: VVH/Velserbroek verder helpen.

Wat moesten we zonder deze vrijwilligers?

Zo zag ik op het LBR-toernooi iemand wat geïrriteerd zijn omdat een patatje wat langer duurde. Wat deze persoon niet wist is dat de vrijwilliger van ‘s ochtends tot ‘s avonds zich in het zweet stond te werken boven de hete frituurpannen.

Hopelijk blijft iedereen beseffen dat we het met elkaar moeten doen en dat iedereen heel hard zijn best aan het doen is voor de club. Niets gaat vanzelf. Alle beetjes helpen en een grote taak wordt met veel handen een iets kleinere taak.

Ook vandaag hebben we weer gezien dat er hard gewerkt is om het complex mooi schoon en opgeruimd te krijgen. Al was het maar met een kleine groep.

Nogmaals grote dank aan alle vrijwilligers dit seizoen en voor dit jaar in het bijzonder: Jaennette Ooteman.

Op naar het volgende seizoen!

Met vriendelijke groeten, ook namens het bestuur,

Loes Passchier (bestuurslid kantine)

Echtpaar_Ooteman_620x350p.jpg