Ook dit seizoen weer 6 uur vrijwilligerswerk gevraagd van ieder lid!

4 september 2023 20:30

Plan je nu in op de vrijwilligersplanning!

Beste leden/vrijwilligers,

De bekerwedstrijden zijn al begonnen en binnenkort begint de competitie van het seizoen 2023-2024. Wij hebben er zin in!

Zoals jullie weten blijft de vrijwilligersplanning ook dit seizoen weer belangrijk voor VVH.

Wij vragen opnieuw aan elk lid om je voor tenminste 6 uren dit seizoen in te plannen (meer is natuurlijk prima). We rekenen op jullie steun zodat de kantine weer net zo goed kan draaien als afgelopen seizoen!

Leden met vaste functies* krijgen voor elke functie 6 punten. Overige leden** zonder functie voeren 6 uur vrijwilligerstaken uit per seizoen (bijvoorbeeld: 3 uur bardienst vóór de winterstop en 3 uur keukendienst ná de winterstop). Andere taken zoals een wedstrijd fluiten, zaterdag-coördinator of schoonmaak is ook weer mogelijk om in te plannen.

Er geldt weer de regel van wie het eerst komt wie het eerst maalt, kijk dus snel op de vrijwilligersplanning welke uren er nog beschikbaar zijn om in te plannen!

Zet bij het inplannen de melding/notificatie van jouw Club-app aan, dan krijg je tijdig een (of meer) notificatie-berichten op je telefoon of via email wanneer je moet staan in de kantine. Mocht je later toch niet kunnen dan graag zelf actief op zoek naar vervanging.

Jaennette zal er elke zaterdagochtend weer zijn om de vrijwilligers te ondersteunen.

Vrijwilliger van het Jaar:
Ook dit seizoen zullen we weer een Vrijwilliger van het Jaar kiezen. Dit seizoen doen we dat op basis van 3 criteria:

1. Minimaal 6 punten behaald bij de vrijwilligersplanning (6 uren)
  2. Grote inzet voor de club (ter beoordeling v/h bestuur gebaseerd op combinatie functies + hoeveelheid uren)
  3. Een of meer verkregen nominaties van andere leden/vrijwilligers.

Als je niet in staat bent om jouw 6 uur uit te kunnen voeren dan horen we dit graag. We willen met je mee denken. We horen dat wel graag opnieuw, ook al heb je dit vorig seizoen misschien al aangegeven.

Onverwachte inplanning:
Het kan voorkomen dat wij leden die zich nog niet hebben aangemeld, later zelf gaan inplannen. Dit heeft natuurlijk niet onze voorkeur. Plan jezelf daarom snel in zodat een onverwachte inplanning voorkomen kan worden. Waarschuw ook je teamgenoten om in te plannen.

Waar kan ik mij inplannen?
Vanaf nu kunnen alle leden en vrijwilligers zichzelf inplannen in de Club-app of op de website:

Mocht je de Club-app nog niet gebruiken of je weet niet hoe, dan verwijzen we je naar deze link:

Andere handleidingen vind je hier:

Tot slot:
Na zo’n 7 jaar de planning van de kantine gedaan te hebben zou ik (Loes) het heel fijn vinden als iemand anders deze taak van mij over wil nemen. Bestuurslid kantine wil ik best blijven doen, maar ik zou graag hulp van iemand krijgen die zich wil ontfermen over de vrijwilligersplanning. Als je denkt dat dit een taak is die jij zou kunnen oppakken dan hoor ik het graag!

Mocht je vragen hebben, mail dan gerust naar: [email protected]

We wensen jullie allen een geweldig voetbalseizoen!

Vriendelijke groet,

Loes Passchier (bestuurslid kantine)
Ben van Hoorn (bestuurslid jeugd)
Piet Boutellier (ICT)

* aangezien vaste functies per seizoen kunnen wisselen willen we graag dat je ons mailt als je een andere vaste taak of functie hebt gekregen dan vorig seizoen.

** Leden onder 18 mogen geen kantinedienst uitvoeren. Dit dienen de ouders dan onderling op te pakken.

Kantine_Vrijwilligersplanning_seizoen_2023-2024_620x350p.jpg