Even voorstellen: het bestuur van VVH/Velserbroek

8 september 2023 21:00

Gezamenlijk op 1 foto!

Beste leden/vrijwilligers,

De competities gaan binnenkort van start. Wij hebben onze eerste vergadering erop zitten en we hebben er zin in!

Er staan leuke dingen op het programma: zangertjes, activiteiten voor de kinderen, feestjes, vrijwilliger van het jaar en natuurlijk: mooie voetbalwedstrijden om naar te kijken!

Hopelijk gaan we jullie allemaal veel zien dit seizoen en is de drempel laag om ons aan te spreken of te vinden.

Hierbij wilden wij ons aan het begin van het seizoen even voorstellen:

Aron.jpg

Aron Huijer

Secretaris

Ik ben 13 jaar geleden bij VVH/Velserbroek terecht gekomen door Ger Boeske. Ik heb alle elftallen doorlopen en ben nu speler van de zaterdag 3. In het bestuur vervul ik nu de rol van Secretaris. In het dagelijks leven ben ik leerkracht van groep 3 in het basisonderwijs.

Daan.jpg

Daan Blomvliet
Penningmeester

Ik ben 21 jaar oud en momenteel student aan de Universiteit. Al 12 jaar voetballend bij VVH Velserbroek; van jeugdteams, tot het 1e, tot een vriendenteam. Met mijn kennis, kunde en maatschappelijk besef vond ik het een leuke uitdaging de Penningmeester taken op mij te nemen en daarmee toch wel een relatief jong bestuurslid te worden.

Ben.jpg

Ben van Hoorn
Jeugdvoorzitter

Ik ben zowel voetballer als jeugdvoorzitter bij VVH/Velserbroek. Ik wilde mij meer inzetten voor onze mooie club, vandaar mijn keuze om het jeugdvoorzitterschap op mij te nemen. Ik streef er naar om de jeugd op voetballend gebied te verbeteren en uit te breiden. Daarnaast is het mijn doel om bij te dragen aan het belangrijkste gedeelte van het voetballen: plezier maken.

Ger.jpg

Ger Boeske
Bestuurslid voetbaltechnische zaken

Ik vind het belangrijkste doel voor komende jaren dat we een veilige en plezierige sportomgeving creëren voor alle leden. Daarmee komen de sportsuccessen vanzelf!

Loes.jpg

Loes Passchier

Bestuurslid kantine

Via mijn vriend Ben Zuidema ben ik 11 jaar geleden bij de club terecht gekomen. Ik zag gelijk de gezelligheid van de kleine club en voelde mij hier meteen thuis. Een aantal kinderen uit mijn klas (leerkracht basisonderwijs) voetbalden hier ook en dit maakte het nog leuker om te komen kijken. Toen ik 4 jaar geleden gevraagd werd voor het bestuur kon ik geen nee zeggen. Nu Ben en ik zelf 2 kinderen hebben (Lynn 3 jaar en Niek 1 jaar) vind ik het bestaan van zo’n familieclub alleen maar belangrijker geworden en draag ik graag mijn steen(tje) bij.

Daarnaast hebben wij het geluk dat Wim Boonstra (voormalig secretaris) ons nog regelmatig bijstaat voor de nodige hulp.

We zijn altijd nog op zoek naar enthousiaste mensen die zich bij ons aan willen sluiten.

Mocht je dit leuk vinden en denk je dat je iets voor ons kunt betekenen? Kom dan vooral naar de algemene ledenvergadering op dinsdag 10 oktober en hoor de mogelijkheden. Meer informatie hierover volgt nog. Ons aanspreken of mailen mag natuurlijk ook.

We wensen jullie allemaal een geweldig seizoen!

Het bestuur van VVH/Velserbroek

PXL_20230828_193951584_620p-breed.jpg
Van links naar rechts:  Ben, Daan, Loes, Aron, en Ger.