Zorg uiterlijk 31 okt voor een actuele pasfoto in de Voetbal.nl app !

26 september 2023 17:00

Werk je eigen digitale spelerspas bij!

Het is weer mogelijk om zelf de spelerspasfoto op de digitale spelerspas te wijzigen via de Wedstrijdzaken-app of Voetbal.nl-app. De deadline hiervoor is 31 oktober.

• Ieder lid vanaf 16 jaar kan tot uiterlijk 31 oktober zelf een actuele spelerspasfoto toevoegen of wijzigen in de Voetbal.nl-app. Dit geldt voor alle zaal- en veldvoetballers van de leeftijdscategorie Onder 13 en ouder.

• Teammanagers, (assistent-)trainers en -coaches kunnen voor alle spelers uit het team ook de spelerspasfoto's toevoegen of wijzigen. Dit gaat via de KNVB Wedstrijdzaken-app.

• Ook kun je bij VVH zelf via de ledenadministratie je spelersfoto laten toevoegen of wijzigen in Sportlink.

Voor meer info, kijk op de KNVB-site naar dit artikel.

LET OP:

Spelers jonger dan 16 jaar
kunnen in de Voetbal.nl app en in de KNVB Wedstrijdzaken app bepaalde persoonlijke gegevens (waaronder de pasfoto) niet zelf wijzigen.

De ouders kunnen dit voor hun doen. Hiervoor moet wel het e-mailadres van een van de ouders toegevoegd zijn aan de gegevens van hun kind in Sportlink.

Is dit het geval, dan kan deze ouder zelf de gegevens van zijn/haar kind beheren in de Voetbal.nl app. Hiervoor moet je in de app ingelogd zijn met het eigen e-mailadres van de ouder. Ga in de app vervolgens naar Menu --> Instellingen --> Mijn Kinderen.

Als dit nog niet het geval is:

• Geef het e-mailadres van een van de ouders door aan de ledenadministratie van VVH. De ledenadministratie zal dit e-mailadres toevoegen bij de gegevens van jouw kind.
  • Download de Voetbal.nl app en maak als ouder een account aan door je e-mailadres te registreren.
  • Ga in de app naar Menu --> Instellingen --> Mijn Kinderen.
  • Je kan nu alles van je kind zien en beheren.

MDWF_pasfoto_KNVB_620x350p.jpg