Vanaf dit seizoen contributie-inning via Nikki

26 oktober 2023 19:00

Verandering van naam en vorm, maar verder verandert er weinig.

Beste leden,

Per dit seizoen stappen wij voor de contributie-inning over op Nikki. Dit betekent voor de leden vooral een verandering van naam en vorm, maar verder verandert er weinig.

De leden zullen zoals gewend een e-mail krijgen voor de betaling. Via Nikki kan op 2 manieren aan de contributie voldaan worden:

1. enerzijds het gehele bedrag in één keer betalen,
  2. anderzijds het bedrag in termijnen betalen.

De kosten voor in termijnen betalen bedraagt 10% van de contributie, met een maximum van € 19,00 per lid, verspreid over de termijnen.

Als bestuur hopen wij u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en mochten er vooraf vragen zijn kunnen die altijd gestuurd worden naar: [email protected]

Het bestuur van VVH/Velserbroek

Hieronder de uitgebreide uitleg van Nikki zelf:
(klik erop om de PDF te lezen)

Nieuwsbrief_Website_2023-2024.JPG

Niki-Contributie-inning_620x350.JPG